HTML

DrDj kerékpáros és velomobilos blogja

Velomobilok minden mennyiségben, továbbá némi városi közlekedés, kerékpáros témák.

Velomobil modellgyűjtemény

Elég a sztrájkból!!!!

2010.01.14. 10:48 drdj

Bocs, nem bírom tovább!!!! Én egy végtelenül türelmes és megértő ember vagyok, imádok mindent, ami közlekedés, a BKV-t rövidtávra, a MÁV-ot országon belül, a MALÉV-ot és Ferihegyet külföldi utazásra használom, a bringával sportolok, autózni meg másokkal szoktam, ha van rá alkalom.

Egyszerűen elképesztő, hogy mindenkinek sztrájkolni kell, ráadásul egyszerre!!! A Postát is csókoltatom, az utóbbi két, jelentőséggel bíró újságomat félbehajtották. Az egyik a BikeMag utolsó száma, a másik a Velo Magazinos tiszteletpéldányom (amiért cikket írtam nekik).

Most pedig az a rész következik, amit később biztosan ki fogok törölni:

(már ki is töröltem...)

De volt ám tartalmi része is a 6 soros, 15 darab "csúnya szót" tartalmazó káromkodáshalmaznak: nem elég, hogy a BKV miatt szív a jónép, a vasutasoknak is rá kell tenni egy lapáttal. Közben Ferihegyen is lázasan folyik a munkabeszüntetés, a postások tiltakoznak, az autósok idegbetegek, a légszennyezettség borzalmas értékeket mutat. És ha el kell rendelni a szmogriadót? Mivel járjanak az emberek, lovaskocsival? Miért nem lehetett megállapodni jó előre az elégséges szolgáltatásokról? Én ma pl. bringával mentem vizsgázni, nem mondhatnám, hogy egy élmény volt. Mármint nem volt gáz, de nem is változtatta meg az életem (amúgy mentem már bringával egyetemre). Oké, megoldottam, de azt hiszem egyelőre én sem gyakoroltam befolyást egyik buszvezető életére, akkor lehetőleg ő se irányítsa az én napomat.

Tudom, erről az egész problémakörről napokig lehetne vitatkozni, ehelyett álljon itt a tömör véleményem: betelt a pohár, elszakadt a cérna, elég - LESZ*ROM a buszvezetők rinyálását, nem érdekel, menjenek a buszok! Igen, ha megtehetném, én is sztrájkolnék és igen, akkor engem is utálnának sokan. Tudom, lopnak  BKV-nál, szemét Eleonóra, szarok a buszok, de ez nem erről szól. Hogy a Villáminterjú blog tömörségével fogalmazzam meg a problémát (amely oldalt egyébként nem tartom túl humorosnak, biztos csak nekem nem jött át):

Kérdező: - Ha most rögtön megkapná minden buszvezető a követelt juttatásokat, mindenki azonnal kussolna, menne vissza roncsderbizni, leszarva, hogy a buszok életveszélyesek, megbízhatatlan a menetrend, orkok az ellenőrök, nincs elektronikus jegyrendszer, a BKVFigyelő lassan látogatottabb lesz mint az index, stb, stb. ugye igen?
BKV szakszervezeti vezető: - Igen.
Kérdező: - Köszönöm a meglepő választ.
 

Elfogytak az építő jellegű gondolataim, igen, nekem is van s*gglyukam és nem vagyok máséra kiváncsi (gyk: A vélemény olyan mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a máséra; gyk: a "gyéká" a gyengébbek kedvéért rövidítést jelöli).

Nyomás vissza dolgozni, holnapra minden közlekedjen rendesen! Különben? Különben mi? Pontosan! :D

És el ne feledkezzünk azokról, akik ténylegesen okai a bajoknak: az ország és a BKV vezetése, akik legálisan, féllegálisan vagy illegálisan nyúlták a milliárdokat: hányni járjon belétek a lélek! Féreg! Pondró!

2 komment

Címkék: közlekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://drdj.blog.hu/api/trackback/id/tr871671463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

homa 2010.01.14. 21:04:23

Én azt remélem, hogy a bringázás talán ettől felkapottabb lesz. Persze tényleg nem élmény, ennyi kocsi közt - kipróbáltam. Gyalog jutottam legtovább.
Ha meg kell, hogy menjenek a buszok, vezessünk buszokat! Én épp rá is érek, csak nincs meg a pályaalkalmasságim. Vizsga 29-én, de nem abból.
süti beállítások módosítása