HTML

DrDj kerékpáros és velomobilos blogja

Velomobilok minden mennyiségben, továbbá némi városi közlekedés, kerékpáros témák.

Velomobil modellgyűjtemény

Mango videó és némi elmélkedés

2011.07.01. 16:52 drdj

Először is köszönöm minden kedves olvasónak a kitartást és gyakori vissza-visszanézést. Idén ez a hetedik bejegyzés, így tartom a havi egy poszt átlagot, ez most már "sokéves átlagnak" is tekinthető. Csak én érzem úgy, vagy tényleg ilyen sokat változott a világ? Úgy mindenben... De most a témára vonatkoztatva: honlapok jönnek mennek, blogok szűnnek meg, újak keletkeznek (ráadásul Anti mosolygós Leibája eladósorba került). Tudom, ez az internet, mégis sokszor igen nagy veszteségként élem meg 1-1 blog passzívvá válását. Én még kitartok a havi egy bejegyzésemmel, kérdés, hogy meddig. Mert ahogy körülöttem változnak a dolgok, én is változom. Mindenesetre hadd reklámozzam az idén fellőtt új honlapomat, a VeloLinks-et, lényegében a velomobil.lap.hu linkgyűjtemény és a blogon régóta fentlévő velomobilgyűjtemény kibővített változata található.

A trike ugyan nem teljesen tudja visszaadni a velomobilos fílinget, azonban jóval olcsóbb és egyszerűbb megoldás. Akár már hamarosan egy burkolat nélküli velomobil (azaz TRIKE, haha :) tulajdonosa lehetek. Nem, nem az építés áll ilyen jól, hanem a szükség kényszerít bele őrültségekbe. Mert bringázni muszáj. És egy idő után fekvőzni, trájkozni, velózni is. Szép magyar szavak. Éppen az alábbi videóktól száll el az agyam. Képes vagyok mind a 27 percét végignézni (természetesen HD-ben), mert egyszerűen jó és nagyban visszaadja a velomobillal repülés (az már nem is gurulás) élményét. Legalábbis gondolom én, hiszen életemben eddig 3 velóban ültem, kettőt vezettem, úgyhogy valami ilyesmi lehet egy saját géppel, nem éppen rossz minőségű utakon, balra tartva (Ausztrália), nagyjából versenykörülmények között élvezkedni. Szavak helyett beszéljenek a nagyfelbontású képek!

Szólj hozzá!

Címkék: video verseny mango velomobil velomobile mango sport red edition

A bejegyzés trackback címe:

https://drdj.blog.hu/api/trackback/id/tr373030600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása