HTML

DrDj kerékpáros és velomobilos blogja

Velomobilok minden mennyiségben, továbbá némi városi közlekedés, kerékpáros témák.

Velomobil modellgyűjtemény

Az első hóban tekerés az idényben

2007.12.15. 13:58 drdj

Ez nagyon jellemző rám… Amint leesik az első hó, máris kapom a meleg cuccaimat, készítem elő a bringát és irány a HÓ! Több haverom szülei is csak úgy emlegetnek, mint az a srác, aki a leglehetetlenebb időben képes kerékpárra szállni. Már többször mentem kifejezetten nagy esőben tekerni, főleg nyáron poén, amikor felülről-alulról jön a lé, bár felülről egy kicsit tisztább J. A legdurvább eset azonban kétségkívül az a belváros - Campona túra volt, amikor 15 centis hóban indultam el és már féltávnál éreztem, hogy ez sok(k) lesz. Menet közben felhívtam az egyik havert, hogy ugye… ÉS igen, otthon volt, nála hagyhattam a kétkerekűt és mehettem haza kissé nem BKV-ra való ruhában. Na ez egy kicsit túlzás volt, de kifejezetten élvezetes kiruccanást sikerült összehozni, mikor sokadik alkalommal a János-hegyet támadtuk be Marcellal és „véletlenül” esőben indultunk, amiből egy jó kiadós gatyáig való átázás kerekedett. Jó, nem vagyok normális, kösz, de valahogy kb. úgy éreztem magam, mint amikor teljesítek egy bringás maratont; van benne kihívás, jó rajta túllenni, de azért szívesen megismétlem. Tehát mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy vállalja be a szokásos tűrőképességéhez képest kicsit durvább időjárást és lehet, hogy bejön az érzés. 10-15 centis hóban menni pedig abszolút kihagyhatatlan élmény. Ja és hogy szóljak valamit a mai napról is. Elindultam, próbálgattam a csúszáshatárokat, aztán egyszer csak túl sokra sikerült egy váratlan kanyarban. Semmi baj, mentem tovább... A szokásos zuglói utamat háromszorannyi idő alatt tettem meg, de megérte!

3 komment

Címkék: kerékpár bringa hóban bringázás

A bejegyzés trackback címe:

https://drdj.blog.hu/api/trackback/id/tr26264831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bélabá 2008.02.03. 07:57:06

Te mazochista... nem velomobil kell neked hanem egy vasszűz meg egy spanyolcsizma herebilinccsel :D

drdj · http://drdj.blog.hu 2008.02.03. 13:45:12

Hát legalább velomobillal mehetnék minden időben,aztán mégsem kéne tűdőgyüszit kapnom, meg tökig vizes gatyában tekernem.

Remélem kölcsönadod a vasszüzedet (ami már nem is szűz akkor), csizmám van, köszi :P

homa 2008.02.09. 21:48:36

Szerintem fűtés is kéne bringába. Amúgy zsír volt a téli bike. Megint lenne hő, lehetne megint szutykos egész bringa, hogy moshatnám fél délelőtt...
süti beállítások módosítása