Ugye egy velomobil általában háromkerekű. Vagy kettő és akkor streamliner. De négy is lehet? Miért ne? A Greenspeed egyik versenyre tervezett négykerekűje után egy nagyobb kitérőt teszünk a már-már, illetve már autók kategóriájába. Úgyhogy kivételesen három helyett legyen ki mind a négy kerekünk és lássuk a lábmunkát…
Egy ötletes, hajtást nélkülöző rombolóval már találkozhattunk egy korai
New World Disorderben (már a 9. résznél tartunk és úgy érzem nem sikerül tartani a színvonalat), a
CarvX azonban már nem csak a mindkét irányban lejtő lejtőn megy le, hanem akár fel is :DD Ráadásul kanyarban bedőlős kerekekkel, profi felfüggesztéssel, és fekvős hajtással.
Ausztráliában és Új-Zélandon számos
versenyt rendeznek emberi erővel hajtott és otthon készült/profi járművek számára. A legegyszerűbb, csupán egy hajlított fémlemezzel burkolt fekvőkerékpártól kezdve a több szponzorral rendelkező, aerodinamikai szakemberekkel felvértezett csapatig minden megtalálható az összejöveteleken. A
Greenspeed ezt nem reklámozta agyon, de a
Reflex 700/Greenspeed velomobil a bukókeretével egy nagyon tetszetős próbálkozás volt (részben ennek az utódja lenne a
Glyde), több generációt is megélt.
Nemrégen meglepve tapasztaltam, hogy a
Humancar honlapja nem elérhető. Ez hogy lehet – kérdeztem magamtól, aztán megérkezett a válasz: új oldallal és új modellel álltak elő. A régebbi
videókon csak pár őrültet lehetett látni egy fémkereten gurulni, mostmár azonban egy tűrhető karosszériát is kapott. Érdemes figyelemmel kísérni a modell további sorsát!
A videó tartalma mélyen ironikus. Könyörgöm, ez nem követendő példa! Ez csak egy vicc. Ezeket mind a gyengébbek kedvéért írtam, remélem mindenkinek elsőre leesik, hogy a „bunkó autós” egy négykerekű bringával száguldozó lányka.